Informática para Educación Especial: apropant-nos a tots/es!

Caminant d'aquí cap allà, he descobert el bloc Informática para Educación Especial i no ho he dubtat ni un segon: calia fer una publicació per donar-lo a conèixer. La veritat és que m'emociona trobar llocs nous i saber que en podem treure pofit, sobretot a l'hora de portar a terme la nostra tasca educativa.


D'entre els continguts que se'ns proposen hi podem trobar: programes específics i adaptats a persones amb n.e.e (necessitats educatives especials); contes i poesies en pictogrames; material escolar en pictogrames; llibres i taulers de comunicació augmentativa; novetats i informació específica sobre l'ús i l'aplicació de les noves tecnologies a l'educació especial; entre d'altres.


Perquè us en feu una idea més acurada dels objectius i intencions del bloc, a continuació us adjunto una breu explicació de l'autor: Este blog no pretende ser una recopilación de direcciones relativas al mundo de la educación especial y las nuevas tecnologías. Para eso, ya existen muchas páginas web que cumplen con creces dicha labor. Mi única pretensión es reflejar en él, desde la práctica personal, aquellas ideas y experiencias que me han servido y me sirven para echar una mano en esta difícil, pero gratificante tarea. Ojalá este blog sea útil a otras personas para no tener que empezar de cero. (...) Només em queda aprofitar aquest "raconet" per felicitar aquesta iniciativa, gràcies! 

Comentaris

Ana Martínez ha dit…
Es un blog muy completo, yo hace tiempo que ssoy seguidora y lo tengo en el blogroll. ES bueno enseñárselo a los demás. Un saludo.
Magda ha dit…
Un blog molt complert Joel i que ens pot servir de molta ajuda en la nostra tasca diaria.
Un espai que cal tenir en compte, ara me'l guardo a "favoritos" i de nou una boníssima troballa.
Moltes gràcies per la bona feina que fas.
Petonets ple de llibres i roses i també dracs que a mi m'encanten jajajajjaja
Blanca B ha dit…
Pues no lo conocía, pero me lo apunto. Gracias.
Joel Artigas ha dit…
Uau! Sí, es un blog estupendo! Yo creo que también lo añadiré a la lista de mis favoritos! Gracias a ti por tu comentario, Ana! Saludos.
Joel Artigas ha dit…
Me n'alegro que t'hagi agradat i que el consideris una magnífica troballa, Magda! La veritat és que jo també vaig quedar al·lucinat d'aquest meravellós lloc. Que tinguis un Sant Jordi fantàstic. Petonets amb molts dracs (jejje), roses i també llibres. :)
Joel Artigas ha dit…
Gracias por tu comentario Blanca! Es un sitio web para apuntárselo bien apuntado... ;) Disfrutalo y aprende mucho con él! Besos.
PatriNubecitas ha dit…
Uno de los mejores :),un abrazo
Joel Artigas ha dit…
Gracias Patri por tu aportación. Estoy muy de acuerdo contigo. Un abrazo.