Esperant l'arribada dels Reis Mags

Per a donar la bevinguda als Reis Mags, us presento diverses aplicacions que de ben segur els agradaran molt als infants. A més, també us adjunto altres continguts que ens poden ser útils en aquestes dates. Espero que us hagiu portat molt bé i que els reis us facin uns magnífics regals.

Fent un puzzle amb els Reis Mags

Carta a los Reyes. Un joc molt divertit


Aprenem a dibuixar els Reis Mags

Agafa els regals abans que el Pare Noël

Dibuixa i pinta els Reis Mags

Per acabar, i agafat del bloc Muntanyes de sorra fina, us adjunto la cançó Amb la llum del fanalet, una cançó magnífica per treballar amb els més petits. Així doncs, aquí en teniu la lletra i un reproductor de música per si us animeu a escoltar-la! Bons Reis a tots/es!

Amb la llum del fanalet
jo aniré a buscar els tres reis
vull que em portin moltes coses
pau i joia a tots els nens. 

Quina fosca nit!
Ai, quin fred que fa,
tot està adormit
ja els sento arribar...

Comentaris

Olga ha dit…
Gràcies de nou!
Els meus peques han passat una bona estona amb algunes de les aplicacions que ens has deixat!! (reconec que jo també he jugat, vaaaleee).
Miren ha dit…
Espero que pases buena noche de Reyes y que te traigan muchas cosas, jeje. Un saludo
Joel Artigas ha dit…
Je je! Jo també hi vaig jugar i n'hi ha de molt divertits eh?

Que et portin moltes cosetes els reis, Olga! Ens llegim.

Gràcies pel comentari. Salutacions.
Joel Artigas ha dit…
Gracias Miren por felicitarme los Reyes! Igualmente, que tengas unos reyes magníficos!

Saludos!!!
Blanca B ha dit…
Seguramente es una conexión pedagógica muy clara,jaja, y cósmica, jaja.
Felices y generosos reyes, Joel.
Joel Artigas ha dit…
Je je. Curiosidad! Que pases unos reyes magníficos.

Saludos.