Les aventures de Tintin: anem al cinema!

Des de ben petit que sóc un gran admirador dels còmics d’en Tintin, de fet tinc totes les seves publicacions, fins i tot aquelles en blanc i negre el qual Hergé va començar a construir els personatges i les aventures que ara tots coneixem. Actualment, com bé sabreu, Steven Spielberg ha decidit portar a la gran pantalla Les aventures d’en Tintin, concretament a les històries: El Secret de l'Unicorn i el Tresor de Rackham El Roig, dos de les mítiques aventures d'aquest intrèpid reporter. Malauradament ser un gran fan dels còmics d’en Tintin, encara no he pogut anar al cinema per a gaudir d'aquest espectacle. Tot i que estic segur que l’aniré a veure, m’agradaria exposar diverses crítiques que he rebut o bé que he llegit d’aquesta pel·lícula:
  • És una mica avorrida
  • No és massa emocionant (massa moments d'acció)
  • Es fa pesada
  • Els actors i les animacions que interpreten els personatges són poc creïbles
No obstant les crítiques, cal anar a veure-la, per aquest motiu des d'aquest bloc us animo, si en teniu ocasió, d’anar-la a veure-la. Sobretot, us recomano que si en teniu l’ocasió, aneu acompanyats dels vostres infants, ja que això els pot iniciar, si encara no ho han fet, a realitzar la lectura de les magnífiques aventures d’en Tintin. A continuació, us adjunto vídeos que us animaran a formar part d'aquesta aventura cinematogràfica:


Comentaris

He anat a veure-la amb els meus fills i ens ha encantat. Recomanable 100%.
Joel Artigas ha dit…
Gràcies per la recomanació Montse. Ara m'has fet enveja!

Gràcies pel comentari. Salutacions.