Tot Sona: una metodologia musical

Ahir realitzant la progamació musical per a Educació Infantil vaig conèixer Tot Sona. No hi ha dubte que aquest espai ens pot servir per aprofitar tot tipus de recursos per a treballar amb els infants. A més, si entreu a la secció de "Descàrregues" podeu baixar-vos fitxes, partitures i, fins i tot, playbacks per cantar-hi damunt. 

Primer disc de Tot Sona
Tot Sona no només és una agrupació de persones que ofereix en material per descarregar o comprar, sinó que també organitza activitats de formació per a mestres, pares i nens. Aquí en teniu informació: 


Aquest projecte va ser arrencat per Damaris Gelabert, llicenciada al Berklee college of music de Boston, amb ganes de posar a l'abast dels mestres, pares i infants una nova metodologia musical. Si teniu ganes de conèixer la companyia Tot Sona, podeu fer una volta per la seva web o bé coincidir amb ells als espectacles: Personatges Singulars & Orquestra i Totespossible el secret dels somnis

Comentaris

Marta ha dit…
Ostres! Ja havia vist de passada aquesta entrada , però ara que m'ho he mirat amb més calma , trobo que és molt interessant.En aquesta pàgina, hi ha un munt de recursos. Jo no sóc de música, però m'encanta cantar i fer cantar els meus alumnes.Ja aprofitarem cosetes.Gràcies per recomanar-me-la.
Una abraçada.
Joel Artigas ha dit…
Gràcies a tu Marta per aprofitar-te dels recursos que us proposo. M'agrada que us siguin útils!

Una abraçada.